Landskampen Opp

Vis kart

Forhåndspåmeldingen er over, men det er mulig å etteranmelde seg på søndag mellom 10:15 og 11:15. Se nederst for foreløpig startliste

Starten går fra Arlien bru i Rudsbygd og mål er på Landskampen 756 meter over havet. Løypa går i naturvakre omgivelser, og traseen starter med asfalt og går så over til grus- og traktorveier, samt stier.

Følg oss her: https://www.facebook.com/landskampenopp

Påmelding her: https://mosjon.friidrett.no/participant/arrangement.aspx?id=341148#init
(Er du ikke medlem av en klubb, så velg "Ingen klubbtilhørighet" og "No team".)

Konkurranseklassene:

Løypa er på 5,5 km og 600 høydemeter.
Startkontingenten: 13-16 år – 100 kroner. Over 16 år – 200 kroner.

Startnummerutdeling fra 10:15.
Etteranmelding (200,- 13-16 år og 300,- over 16 år) betales med Vipps mellom 10:15 og 11:15 ved skolen.

For å sikre nok mat og drikke til alle deltagere i mål, håper vi at du forhåndspåmelder deg innen fristen på fredag kl 23:59.

En bag/sekk pr deltager med nødvendig skift kan leveres inn før kl 11:45 ved start og blir så kjørt til målområdet.

Drikkestasjon på Saga i Øverbygdsvegen etter ca 2.5 kilometer.

Parkering på Buvollen skole. Toalett tilgjengelig i startområdet.

Mosjonsklassen:

Løypa i mosjonsklassen er ca 2,5 km.
Startkontingenten 50 kroner

Parkering på Land (kjør opp Landsveien fra Øverbygdsvegen). Kan også parkere ved Saga i Øverbygdsvegen, da følger man løypetraseen et lite stykke før man kommer til Land. Mosjonistklassen har ikke tidtagning, og kan starte mellom 11:00 og 11:30. Startnummerutdeling og etteranmelding med Vipps mellom 10:30 og 11:30 (tillegg 50,-).

Det vil også være mulig å starte på Arlien bru, mellom 10:15 og 11:00.

Grindene i løypa vil åpne kl 12:00, så mosjonister må åpne og lukke disse på vei opp. Det er fortsatt dyr på beite.

Felles begge klasser:

Løypa vil være godt merket med merkebånd, og det vil være løypevakter, samt helsepersonell, spredt oppover langs løypa.

Premieutdeling ved gapahuken på Landskampen. Husk skiftetøy i bagasjen, så du ikke blir kald.

Vi serverer kaffe, saft og varm suppe i bytte mot startnummeret på toppen.

Arrangør: Rudsbygd IL i samarbeid med Gausdal Friidrettsklubb