Landskampen Opp

Arrangør: Rudsbygd IL

Vis kart

Starten går fra Arlien bru i Rudsbygd og mål er på Landskampen 756 meter over havet. Løypa går i naturvakre omgivelser, og traseen starter med asfalt og går så over til grus- og traktorveier, samt stier.

Link til arrangementet på Facebook    |||

Konkurranseklassene:

Løypa er på 5,6 km og 592 høydemeter.

Startkontingenten 100 kroner 13-16 år og 200 kroner for 17+.

Startnummerutdeling fra 10:00. Etteranmelding (tillegg på 100,-) med Vipps eller kontant mellom 10:00 og 11:30 ved skolen.

En bag/sekk pr deltager med nødvendig skift kan leveres inn før kl 11:45 ved start og blir så kjørt til målområdet.

Drikkestasjon på Saga i Øverbygdsvegen etter ca 2.5 kilometer.

Parkering på Buvollen skole. Toalett tilgjengelig i startområdet.

Mosjonsklassen:

Løypa i mosjonsklassen er ca 2,5 km.

Startkontingenten 50 kroner.

Parkering på Land (kjør opp Landsveien fra Øverbygdsvegen eller ved Saga i Øverbygdsvegen, men da er det et lite stykke å gå til start). Mosjonistklassen har ikke tidtagning, og kan starte mellom 11:00 og 11:30. Startnummerutdeling og etteranmelding med Vipps eller kontant mellom 10:30 og 11:30 (etteranmeldingstillegg på 50,-).

Det vil også være mulig å starte på Arlien bru, men da mellom 10:00 og 11:00, etteranmelding ved Buvollen skole.

Grindene i løypa vil åpne kl 12:00, så mosjonister må åpne og lukke disse på vei opp. Det er fortsatt dyr på beite.

Felles begge klasser:

Løypa vil være godt merket, og det vil stå flere vakter, samt helsepersonell, spredt oppover langs løypa.

Merking med hvite/oransje bånd og spray

Premieutdeling ved gapahuken på Landskampen. Uttrekkspremier fra Sport1 Lillehammer og Gausdal, Swix og Sparebank1. Premier fra Pizzabakeren Lillehammer.

Drikke og varm suppe i bytte mot startnummeret på toppen. Toalett ved mål.

Ved påmelding uten å være knyttet til en friidrettsklubb velg:
Krets > "Ingen klubbtilhørighet"
Klubb > "Annet"
Klubbnavn > Skriv inn din klubb